1V1 Against Agent 00!

Datum objavljivanja: 14. Kol 2020.
Thanks for Tuning In!!
Lets Get 5 Million Together!
Merch
www.flightreacts.us/
Daily Livestream
www.twitch.tv/flight23white
Follow my instagram Flight23White_
FOLLOW ME ON TWITTER
Flight23White

Komentari

  • Flight: I don't take these 1v1s seriously I'm just chillin". Also flight Extends the game to 15 and still losses.

  • u needa stop going for highlights and focus on winning . he should not have scored 10 points that easily .

  • Honestly flight could've won the 1v1 if he played defense

  • Flight, you gotta rematch agent. he cheated the you in the 1v1 bruh, he making you look bad

  • Flight yo bro you had that win man smoked made lay ups I be doing reps or 5 each hand 🖐 🤚 I know you got this though are you going to rematch? 🤨

  • This guys flight is sooo fucking trash 😂🤦🏽

  • Flight your 7’1 just go for layups u can easily overpower him his like 5’9 cmon flight u can win 1v1 if u do this men!!

  • Agent got potential

  • “Uh 11 or 15?” Lol

  • Hands down one of the worst basketball players and most unathletic people on this planet. This dude is a clown and an embarrassment to himself and his family.

  • We need a new 1v1 fr

  • H

  • 4:00 hotspot left side of the goal baby!

  • flight your a wanna be curry and i am 12 hitting those shots

  • All I see are bricks and air balls

  • The floor tilted

  • They called a 2 a 1 then a 1 a 2 so it evened it out

  • Tbh Agent is doing too much

  • Need part 2

  • I want to 1v1 flight and agent

  • Bro agent is butt

  • Who misses his one vs ones 😣

  • no excuses ,but this is why i didnt win against agent 😂🤦🏽‍♂️😂🤦🏽‍♂️😂, maybe if you wouldve hit alteast half of your shots you wouldve won

  • why yu replay every trash shot 🤣

  • Why’s agent look so THICC tho

  • leafy

  • Agent not no baller m.hrdown.info/block/video/0piZgNOAi62gm8k

  • Agent 00 gotta be 6’1 or 6’0

  • Flight lost to somebody who sits down and eats chips all day

  • your basketball its bad men

  • Imagine losing to this fat gamer bum omg flight

  • flight you just need to work on defense not offense

  • fr they hella cvheated my man wtf bro

  • FTC

  • Is this guy for real does he really think he s good at ball or he just trollin

  • I like that I see these comments about he kicks the ball into ceiling and all. He’s mom: GET YOUR BITCH AS ON BED, ITS BELT TIME

  • Flight, Flight, cmon man, you should've won

  • Flight needs to use his speed and height more

  • Flight scores he the only one cheering but when agent scores:👏🏾👏🏾👏🏾

  • Man I gotta say he got better. Now he can shoot like 20% from three which is not good but is better than 0 out of 30

  • I like how you told the refs to bullshit

  • Both of em are trash I’m 16 and I could beat them like a walk in da park

  • Wow everything seems possible for me when I seek the help of www.trackcentury.com they’re remarkable

  • Flight was chilling he didnt really put effort he just wanted it to be over quick

  • Flight like this man a guffey

  • ur weird as hell

  • So Agents one of them....

  • That’s a 1😂

  • 8:56 flight did 2k glitch dunk but missed and lay

  • How flight got better but still the worst I've ever seen

  • G

  • Like for FlightReacts 1v1s! He has been a coward for not making a 1v1 video since 1 month ._.

  • This is like watching two bots fight in fortnite

  • 1v1 me flight i live in newark new jersey my ig is mo_made_ybc cuz you ass

  • Both sum bums, sad I could beat flight lmao, sn, chill on my favorite reactor

  • Please 1v1 JxmyHighroller

  • me : hearing duke but not seeing him

  • thats tuff

  • He 1v1ing the most unathletic dude

  • FIGHT IK U SEE THIS 1V1 DONJ

  • Too good🔥

  • This loss got into his head💀💀💀

  • hey flight even though you won’t see this but i think your 1v1 vids would be better if you have a score board in a corner at all times

  • No excuses... But the reason I lost was cuz I have a raw spot on my ankle

  • Agent not even that bad lol there’s way worse 2k you tubers out there lol

  • Why agent got a XXXXXXXXXL shirt on 💀

    • He losing weight and he's not gonna buy any more clothes until he hits his weight loss goal

  • Flight joining AMP. 2021!! gon be lit. AMP vs. 2HYPE 5v5???? 😧

  • This guy is such a clown.

  • Before he made that his 3rd point bro took a big ass 4 steps😂💯

  • He only won cause he’s fat

  • All agent do is post too da paint 🤣🤣

  • flight I love your videos like real talk your genuinely a good guy my man. I see you doing your thing so I gathered some tips and constructive criticisms based on your 1v1s and play style. 1. Don't ever turn your back when you're guarding ball. Square your feet up with the defender arms out, or lead foot to force them to use non dominant hand. Never expose back. You'll get exposed on the highlight reel. for instance a step back jumper 2. Take 100 shots a day. You got the good IQ shot selection down for sure. You will become a THREAT from the 3 pt no doubt if you just practice your jumper. It may seem like a lot of shots or time consuming but it's worth it if you want consistency.( If it's too time consuming for you, then investing in a goal outside your home and just practicing your shot when you're bored is not a bad idea at all. or just smoke a blunt?) 3. practice dribbling moves/moveset. I used to not be able to dribble between one leg but with 2 hours a day practice in 3 months I was breaking ankles everytime I stepped on the court. Handles are the butter to good offense. 4. Do 100 layups a day. When shots just aren't hitting what's the next move besides pass? Drive and take it to the rim. A sweet touch looks cool but most importantly a sweet touch can easily be a game changer

  • Flight got robbed...

  • Perition for him to react to girlhefunnys diss track

  • 3:07 flight bounce the ball with 2 hands. Trash can juice lol.

  • I’ve been hooping for 20 years and it’s my first time watching basketball on HRdown I heard this is the place. ........ Are these guys for real?

  • That rim is gay because some of their shots should’ve went in

  • In June flight will be hitting those floaters

  • I don't know how you miss so many calls and get calls wrong.I mean I don't want to call garbage but, the ref taking points off the board on soft layups, traveling to get buckets, whole body behind the 3pt line and that's a one, foot on the line and that's a 2. Ref getting challenged for next game with these trash calls.

  • so no ones gonna mention how great flights game looks though, I’m really impressed at the progression in his footwork, and follow through. sure he still loses from time to time but if this dude keeps playing as often he is, it’ll be muscle memory before long. Y’all are buggin.

  • I want to play this man sooo... bad that would dev get my channel started I would embarrass him then get views simple

  • All agent did was post up or do layups

  • Agent 00 and that dumbass ref a cheater they know that was a 3 pointer wth

  • 15:29

  • Flight playing against someone unathletic but still loses😂😂 that’s how trash he is

  • Flight if you need some training HMU I got you

  • None of these HRdownrs will play me 😂🤣😂

  • 1 on 1 ?

  • Flight! React to my 1v1 video lmao that shit funny! Atlease watch the first minute and decide if you want to watch the rest lol

  • Hey. Your doing great. I just wanted to stop and give you a little advice. 1. If your opponent is shorter than you like here and you see he’s not jumping when you go up with it don’t go for the fade away. That just decreases your accuracy. 2. When your playing defense you wanna get low lower center of gravity they can push you around as bad when they post up. Also on defense stay on the balls of your feet. I’ve noticed a lot that your standing there flat footed and you constantly have to go from flat to the ball of your feet before you can move or go for a block. But you have improved a lot. Your definitely getting somewhere with all of this. Goodluck

  • flight you honestly need to get better, just be more consistent, dont force your shots, get in the gym dude

  • agent got that drug addict auntie look

  • stop the excuses flight

  • Ur trash

  • Agent is a irl Post Scorer

  • I love flight to death but it is insane how bad he is!!! Legit impressive that he plays basketball so much and misses shots in the most spectacular ways.

  • Basketball 1v1👉🏽 hrdown.info/block/video/1YNxfcuFoZl7i9U

  • Leafy really want dat smoke

  • Flight ✈️↘️🔥 has no flight sorry as hell crying lmao 😭

  • yo i got a pizza here